Sider

28. juli 2011

Blogaward.



Jeg er blevet nomineret til en Blogaward af Storby Duen. Jeg blev nomineret med 4 andre blogs - De kan findes på hendes blog. 

Der er lige et lille regelsæt, som skal følges. 
1. Lav et link til !Photomania!. (Den blog du blev nomineret af) 
2. Send awarden videre til 5 bloggere med færre end 100 faste læsere.
3. Besvar de 5 følgende spørgsmål.

Hvornår begyndte du at blogge? 
  Jeg begyndte at blogge efter min veninde, Camilla (Hung Up On Fashion), fortalte mig om, at hun havde startet en blog på Blogger.com, Tumblr og Bloglovin. (Startet og startet, hun havde ca. haft den i 1 år)
  Jeg lagde ud med en blog/profil på Tumblr, hvor det primært bare er andres billeder man reblogger. Jeg ville også gerne have en blog, hvor det kun var mine egne billeder, og så blev !Photomania! født. Jeg har haft den siden marts 2011, og nyder det rigtig meget. :-)

Hvilke blogs følger du?
  De blogs jeg nu end følger, er blogge der har sagt mig noget. Jeg kan godt lide Hipster mode, så hvis der er blogge med det er jeg fast læser med det samme. ;-)
- Man kan sagtens have en blog der ikke rigtig handler om noget, måske en blog hvor man bare skriver sine tanker ned, eller hvor man skriver om ens hverdag. Jeg elsker at læse omkring andres liv og tanker. Jeg følger ikke blogge bare fordi de følger mig. Det mener jeg ikke giver nogen mening. 

Favoritfarver?
  Mine absolut favoritfarver er nok blå og grøn. Jeg har en svaghed for nogle lidt drengede ting, hvilket ofte resultere i at farverne bliver blå og grønne. Mit værelse er ikke fyldt med blå og grønne farver, men bare meget clean og normalt, med få ting som har en FLOT farve, så som min røde Hay stol. (Round one) Uhh, den er dejlig. 
   Min garderobe er ikke fyldt med farver, der er derimod meget sort. Jeg har endnu en svaghed for sort. Jeg føler mig tilpas i mit tøj, når jeg har et eller andet sort på. Og hey.. Så er sort bare en dejlig farve, dog i begrænset mængder. Jeg har nogle items, hvor der er mange farver, f.eks. et par haremsbusker i rød/pink fra H&M. Det pifter jo lige det hele op. ;-)

Favoritfilm?
   Jeg æææææææææælser Juno. Der er bare de bedste guldkorn i den film, og så er den rigtig sød. Mange forstår ikke, at det kan være én af mine favoritfilm, men tja.. det er det altså, og den er skøn, for fanden da. 
  Fidibus, af skønne Hella Joof, LOVE IT. Hvis vi snakker om guldkorn, så er det her også en film spækket med dem. Og så er Rudi Köhnke bare for lækker. Jeg elsker ham, måske er det ikke alle der mener det, men hvorfor skal vi alle sammen rende og mene det samme, right? :-)  

Hvilke lande vil du helst besøge og hvorfor?
  Jeg har altid godt ville besøge U.S.A. New York især. Jeg render med, at jeg i mit sabbatår tager til New York, hvor mit kamera ikke vil kunne få fred.
  Min søster og jeg er i gang med at finde en rejse til Bora Bora, hvilket også er en af de steder hvor jeg virkelig gerne vil hen. Så forhåbentlig pakker jeg snart tasken og rejser mod paradis. 
  Min mor og mig har også længe snakket om at tage til Australien, hun har engang boet nede i varme, lækre Australien og vil voldsomt gerne tilbage, så jeg er med på idéen om at tage "et smut" forbi Australien. 

Mine nomineringer:











5 kommentarer:

Kristine sagde ...

Flotte, flotte, flotte billeder du tager!

Kristine // andthe-redlip.blogspot.com

AJ-Photomania. sagde ...

Mange gange tak!

Johanne Marie Schack sagde ...

Super super fin blog du har dig, og flotte billeder! :-)'

//Johanne - www.goldenfashiondreams.blogspot.com

AJ-Photomania. sagde ...

Tak skal du have! :)

Alberte Wissing sagde ...

Elsker dine billeder! Super inspirerende blog, vil du tage et kig forbi min? Og muligvis blive fast læser? :)
Tak!
-Alberte
http://albertewissing.blogspot.dk/

Hey oh

Hey oh
Dette er min blog, hvor jeg deler en masse af de billeder, jeg render og tager. Jeg elsker at tage billeder! jeg går og drømmer om at blive en professionel fotograf. Det er ikke tilladt at kopier mine billede og jeg ville sætte stor pris på, hvis dette blev overholdt. I er velkommen til at bruge nogle af mine billeder til jeres blog, bare I nævner/linker til min blog. :)